قرص ال دی چاق کنندس؟

۶ پاسخ

برای من که اصلااا چند سال میخوردم

من یکماه استفاده میکنم از حالت تهوع شدید نیم کیلو کم کردم 😂😂😂

نه بابا من دیدم که چاق نکرده طرف رو

بله زیاد دیدم ک با قرص جلوگیری اضافه وزن خیلی زیاد گرفتن

بلهههه بسیار

من چندین سالِ قرص جلوگیری میخورم همچنان 45 کیلوام

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان سلین وتودلی مامان سلین وتودلی ۲ سالگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی