چرا در اثر قرص ال دی میوفتیم روی لکه بینی؟

۳ پاسخ

من که میخورم عصبیم کرده بد رقم

منم یه مدت اینجورمیشدم
اما خوب دیگه خوب شدم

نخور اعصاب نمیزاره برا ادم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان سلین وتودلی مامان سلین وتودلی ۲ سالگی
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری