من از ۳۳ هفته سونو کردم بریچ بود اما نمیدونم بچرخه یا نه
من بریچ بود دیروزسونو دادم سفالیک شده بود
برای من تا هفته ۳۷بریچ بود
اما هفته آخر چرخید
من از اولش پسرم بریچ بود تا آخر اینکه زایمان میخواستم بکنم
حتی رحمم ۴ سانت باز شد سزارین اورژانسی شدم🥲
واسه منم از اول بریچه بود ۳۷ بعد چرخید
من بریچ موند و سزارین شدم اولی طبیعی بود، پسر من پاهاش زیر دنده هام بود سرش بالای ناف باسنش پایین شکم بنظرم اگرم میخواست بچرخه نمیتونست قدمم کوتاهه و ریزم. ۳۷ آخرین سونوتو باید بری انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد، اما پیاده روی و ورزش داشته باش
از من از همون اول بریچ بود تا اخر 🤦♀️😅
برامنم۴ماهه بریچه تاالان نمیدونم بچرخه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.