عزیزم کی گفته تموم توقع ها دارین ها ۶ هفته هستی فعلا ساک هست ولی ضربان ندیده خب ۶ هفته زوده ۱۰ روز بعد که رفتی توی ۸ هفته برو دوباره قطعا اگه پوچ باشه درد و لکه بینی داری
دل ریخت و استرس گرفتم. انشالله تشکیل بشه من خودم سه سال پیش بارداری پوچ داشتم الان میترسم بازم پیش بیاد
زود رفتی سونو عزیزم
مطمعن باش چون کیسه زرد تشکیل شده جنین هم هست کوچیک دیده نشده
من سر بارداری بچه اولم این جوری برام نوشت که دکتر سونو واژینال برام نوشت که قلب بچه هم میزد ولی سونو شکمی نشون نداد البته من شکم چربی داره گنده اس دکتر گفت بخاطر همون
مال من همینطور بود و پوچ بود خودش سقط شد
احتمالا زود رفتی ،ده روز دیگه دوباره برو
گزارش سونوگرافی شما بیان میکند که: "ساک بارداری YS، فاقد FP واضح درون کاویته رحم در سگمان فوقانی رویت شد." این جمله به این معنی که کیسه زرده (YS) مشاهده شده است، اما یافتهای به نام "FP" (که ممکن است به معنی "Fetal Pole" یا همان جنین در مراحل اولیه باشد) به وضوح دیده نشده است. همچنین، این ساک در قسمت بالایی رحم (کاویته رحم) قرار دارد.
در ادامه گزارش آمده است: "سن حاملگی بر مبنای 6w (10mm) MSD است. یافتههای فوق با توجه به اندازه MSD نرمال میباشد. سونوگرافی کنترل ۱۰ روز بعد جهت بررسی رشد FP توصیه میگردد. در آدنکسها، EP دیده نشد." این بخش اطلاعات بیشتری در مورد سن بارداری (حدود ۶ هفته بر اساس اندازه MSD که ۱۰ میلیمتر است) و توصیههای پزشک برای پیگیری (کنترل ۱۰ روز بعد برای بررسی رشد FP و همچنین بررسی آدنکسها که در این مورد یافته غیرطبیعی دیده نشده) ارائه میدهد.
ساک بارداری حاوی کیسه زده دیده شده ولی جنین بطور واضحی دیده نشده
دو هفته دیگه مشخص میشه جنین هست یا بارداری پوچه
انشالله هرچی خیره عزیزم
زود رفتی منم همینجوری بودم
ساک بارداری دیده شد احتمالن جنینو ندیذه که طبیعیه خودسم نوشته نرماله ده روز بعد نوشته کنترل مجدد یه فولیکول تخمذان چپ هس اونو نمیدونم کیسته یا چیز دیگه پزشک باید بگه
دکتر مگه احتمال خارج رحمی داده؟
یعنی ساک بارداری هست ولی جنین ب دیواره چسبیده رشد نداشته ...حاملگی پوچ
بزن چت جی پی تی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.