درست نکردم تا حالا متاسفانه🫠
چرخش میکنم با گشنیز و جعفری و پیاز داغ و ادویه تفتش میدم یکم رب میزنم . با برنج میدم میخوره. البته دو سه بار دادم تاحالا . خیلی خوشمزه میشه واقعا
من که خودم چند سالیه نخوردم بچمم نخورده
شبا مزه دار میکنم با پیاز و ادویه و سیر رنده شده.. روز بعدم سرخ میکنم تو عدس پلو میریزم پسرم دوس داره
سوخاری میکنم 😋😋
اصلا بلد نیستم 😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.