من ماهی رو با آرد زرد چوبه فراوان نمک فراوان و فلفل
ماهی خام رو میرام تو مواد آرد نمک زردچوبم بعد میتکونم آرد اضافش بریزه بعد تو روغن داغ سرخ میکنم
اوایل مزه دار میکردم و بخارپز میکردم ولی الان دیگه مثل خودمون سرخ میکنم
مدل خورشت درست میکنم ما بهش میگیم کوهَل
نمیخوره
طعم دار میکنم سرخ میکنم اخرسر درش و میزارم که بافتش خیلی خشک نشه
ماهی سالمون میگیرم که چربی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.