۵ پاسخ

من ماهی رو با آرد زرد چوبه فراوان نمک فراوان و فلفل
ماهی خام رو میرام تو مواد آرد نمک زردچوبم بعد میتکونم آرد اضافش بریزه بعد تو روغن داغ سرخ میکنم

اوایل مزه دار میکردم و بخارپز میکردم ولی الان دیگه مثل خودمون سرخ میکنم

مدل خورشت درست میکنم ما بهش میگیم کوهَل

نمیخوره

طعم دار میکنم سرخ میکنم اخرسر درش و میزارم که بافتش خیلی خشک نشه
ماهی سالمون میگیرم که چربی داره

سوال های مرتبط