بین ۳ اسم ابرا .رزا.رستا کدوم قشنگ خانما بیاید نظر بدید

تصویر
۲۸ پاسخ

من رزا انتخاب كردم.رستا هم تو ليستم بود چون شوهرم دوس داشت.ابرا هم خوشگله ولى ريشه اش عربيه ترجيح ميدادم فارسى انتخاب كنم

ابرا❤️

طرح خرگوش نانازی 🥰😩🤌🏽
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا

تصویر

رزا🥳

رستا ااا.

ابرا قشنگه 😍

ابرا ☁️ 🌫

رزا..

ابرا

ابرااا

ابرا و رستا

رزا.

رزا😍👌

من میخوام بزارم رستا چند نفر گفتن معنیش جالب نیست ولی هرچی فکرش کردم دیدم کجاش بده رستا یعنی رها یافته از بدی ها ،آزاد

رستا

رزا

رزا

رستا...

ووش نینی رو خدایا دلم رفت براش🥹🥹🥹

رستا☺️

من بین اسم های اِلین،آنیل و دلانا موندم،فامیلی دخترم علیپور.

رزا

رستا وزن خوبی داره،اما معنیش زیاد دلچسب و‌قشنگ نیست،البته نظر منه ها🥹،هرچند هر سه تاش قشنگه ببین به فامیلیش کدوم میاد؟فامیلیشو بگو،

رزا خیلی ملیحه🥰

رستا🥺

رزا✨

رزا😍

رستا😍

سوال های مرتبط