کسی هست با اکادمی دکتر امینی بچش دوزبانه شده باشه؟

۵ پاسخ

من تصمیم دارم شرکت کنم
بچه دوستمو دیدم خیلی خوب صحبت میکرد

دخترمن دوزبانه شده ولی فارسیش تاخیرپیداکرده البته امابچه کوچیکم همزملن داره یادمیگیره

بچه های خواهر منم دارن دوزبانه میشن.
هنوز یک سالشونه ولی پیش بینی اینه که تا دو سالگی حرف نزنن.
به نظر من بچه دیر حرف بیاد ولی دو زبان مسلط باشه بهتره .
تازه خواهر من داره روی زبان سوم هم کار میکنه

خیلی زوده.اول باید به زبان مادری مسلط بشه.من بچه دیدم سر دوزبانه شدن لکنت گزفته بود

تو این سن خیلی زوده
اقوام ما بچش الان اصلا نمیتونه فارسی حرف بزنه ب مشکل خوردن گفتار درمانی میبرن

سوال های مرتبط