هل باد دم کم بخور زود خوب میشی
عزیزم بسلامت فارغ شدی؟ ماما همرات خوبود راضی بودی؟ چرا باوجود ماما سزارین شدی؟ کدوم زایشگا رفتی
منم نمیدونم کدوم ماما و زایشگا برم مشهدم
عزیز شما برای تاری دیدتون رفتین دکتر. ازتون آزمایش گرفت؟ نگفت بخاطر چیه؟
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک
کجا زایمان کردی دکترت کی بود
اگ دردت زیاده هر از ۴ساعت شیاف دیکلوفناک بذار خیلی خیلیییی خوبه ، راحت میشی
من چون بیهوشی داشتم هیچ دردی نداشتم
اووووووف قسمت سخته ماجرا، قدم نو رسیدت مبارک عزیزم🌱
تا میتونی کافئین مصرف کن
سرتو تکون نده .گوشی ذست نگیر.حرف نزن .صدا نباشه دورت
نسکافه بخورخیلی زیاد
خوب میشی تایک هفته طول میشکه بخاطره داروبیهسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.