۶ پاسخ

عوارض بی حسی هست خوب میشی کمی تحمل داشته باش بهت میشی انشالله قهوه خوبه برای دردت زودمیره ولی میگن برای شیرخوب نیست

تا میتونی نسکافه چایی بخور منم اینجوری بودم نمیتونستم تکون بخورم

من همین جورم بودم اصلا نمی‌توانستم سرم تکون بدم از بس سرم گردنم درد میکردم حمتا نسکافه کاپوچینو شکلات تلخ انرژی زا
با قرص استامینوفن ساده بخور
دیگه کم کم خوب میشی

نسکافه زیاد بخور کمک میکنه

من سردوتاسزارینم اصلا سردرد نشدم تازه موقع فیلم دیدن صدا باید زیاد باشه مامانم اینا کلی دعوام میکنن خداروشکر فعلا سردرد ندارم

چون بعد عمل سرتو تکون دادی یا زیر سرت بالشت گذاشتی

سوال های مرتبط