۷ پاسخ

من 13 بود سه شب گذاشتم خوب شد

بچه منو با زردی ۱۶ بستری کردن سه روز

برای من ۲۲ بود خیلی شبای بدی گذروندم بستری شد

من ۱۷ نیم بود ۲روز نصفی گذاشتم خوب شد البته خودمم خیلی چیزا نخوردم

لب مرز ، حتمآ بذار زیر دستگاه ببر دکتر قطره یا قرص بده زیادم گرمی نخور

منم 15بود دوروز گذاشتم خوب شد دوساعت دوساعت شیرش بده

اره خیلی بالاست انشالله ک خوب بشه

سوال های مرتبط