من 13 بود سه شب گذاشتم خوب شد
بچه منو با زردی ۱۶ بستری کردن سه روز
برای من ۲۲ بود خیلی شبای بدی گذروندم بستری شد
من ۱۷ نیم بود ۲روز نصفی گذاشتم خوب شد البته خودمم خیلی چیزا نخوردم
لب مرز ، حتمآ بذار زیر دستگاه ببر دکتر قطره یا قرص بده زیادم گرمی نخور
منم 15بود دوروز گذاشتم خوب شد دوساعت دوساعت شیرش بده
اره خیلی بالاست انشالله ک خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.