۶ پاسخ

ن هرچی دیر تر بهتر

برا دختر من فک کنم ۲۰ روز دیر زدیم بخاطر جنگ

ما هنوز نزدیم

۶ماه تاخیر زدیم کرونا بود واکسن نمیومد

من دوماه باتاخیرزدم

خطری ندارع.ما1ماه تاخیرزدیم

سوال های مرتبط