بستگی داره چقد به خودت فشار آورده باشی برو یه سونو بده مطمعن شی
اگر رعایت کرده باشی نه عزیزم ولی محض احتیاط برو دکترت چک کنه
هیچ کسی نمیتونه بگه حتی دکتر باید سونو بدی برای اندازه مجدد
دیگه رفتی و اومدی خوش گذرونیا رو کردی ایشالله پایین نمیره
من با سرفه کم شد
ن اگه خونریزی و درد نداری فک نکنم مشکلی پیش بیاد
من اون اوایلش یکی دوبار رفتم خداروشکر اتفاقی نیفتاد
هر یک ساعت پیاده بشین راه برین نه
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.