۳ پاسخ

اول شروع فیلمو بزن بعد اهنگو بزن پخش بشه

فیلم گرفتنو شروع کن بعد صفحه رو بده پایین اهنگو پلی کن

باید آهنگو پخش کنی،فیلم بگیری،استپ میشه اهنگ،حین ضبط کردن فیلم نوارو از بالا بکش پایین و پلی کن

نمیدونم متوجه منظورم شدی یانه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا❤️ مامان هدیه خدا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی