۱ پاسخ

من ۲ ماهی خودم میبردم با اینکه خودش هم میگفت ولی اعتماد نمیکردم بعد ۲ ماه رفتیم یه ماهی خونه مامانم اونجا دیگه هی پیگیرش نبودم یادم ۷ودش خیلی خوب میکه ول کردم دیگه خودش میکه

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان کنجد مامان کنجد ۳ سالگی