داداش من والا ۶ ماهگی براثرتب بالا و نبودن پزشک توبیمارستان تشنج کرد صبح که دکترپیداشدگفت زده به مغزش ومتاسفانه دیگه راه نمیفته وبعدکه ام آر آی گرفتن گفتن موقع زایمانم اکسیژن کم بوده ولکه خون تومغزشه والاتا چندسال پیش هنوازاون لکه بود اما امسال ام ار آی دادیم نبود دیگه الان ۴۲سالشه
یعنی خونریزی مغزی ؟پیگیری لازمه ببرید مفید پیش جراح مرادی نشون بدید مطب هم داره احسان مرادی
ن عزیزم از کجا متوجه شدید همچین چیزی رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.