غذا می‌خاد بخوره گریه میکنه 😕😕😕😕

۴ پاسخ

وای نگو، دیگه اعصاب برام نمونده. از لجبازی، از گریه، بهونه، غذا نخوردن، چند روزه بی ادب و بی تربیت هم شده

دقیقا عین پسر من

چرا با ادم اینکارو میکنن من امروز ساعت۵تونستم تازه ناهار بهش بدم همشم در حال رفتن و اومدن

نگووووو .. منم بهونه پشت بهونه

سوال های مرتبط