۴ پاسخ

فرقی نداره
کلا علائم اولیش همو علائم پریودیه

نه عزیزم

افتضاحهههه دارم میمیرم

منم همین سوال دارم عزیزم، سه روز تاخیر دارم، کمر دردهم دارم

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🌈🐥 مامان جوجه🌈🐥 هفته یازدهم بارداری
مامان بادام z مامان بادام z قصد بارداری