۶ پاسخ

عزیزم من هفته پنجم هستم از روز ۱۰ آمپول شدیدا کمر درد داشتم کلا درد پریودی داشتم الانم کمر درد دارم اگه باردار باشی کمر درد و درد زیر شکم و اینا نرماله نگران نباش
صبر کن روز ۱۵ بیبی بزن اگه پریود نشدی

منم فقط لگن درد دارم روز دوازدهم با یکم تهوع
روز ۱۲ آزادسازی

عکس بیبی چکم رو گذاشتم امروز زدم روز ۱۰ ازاد سازی منم چند روز قبل کلا درد پریودی داشتم حتی پی ام اس هم بودم الان خوب شدم میگن درد پریودی زودتر از موعد نشونه لانه گزینی هست

منم روز ۱۱ام
دیروز بیبی زدم منفی بود
گاهی زیر دلم تیر میکشه

من آزادسازی زدم یه هفته قبل پریود درد کمر و زیر دلم درد میکرد فکر میکردم الانع که پریود بشم ولی باردار بودم

اینا علائم بارداری هم هست هاااا

سوال های مرتبط