۱۹ پاسخ

ربطی نداره عزیزم به دختر بودن
پسر منم همینطوره

پسر منم همینه اصلا اینطوری نیست که بگی دخترها خیلی با محبتن بعضی پسرها محبتشون از صد تا دختر بیشتره بستگی به روحیه لطیف و احساسات هر بچه ای داره

راستش منم قبلا فکر میکردم فقط دخترا احساساتی ان ولی الان می بینم که اشتباه می کردم. پسرم از صبح کلی بوسم می‌کنه بعد هی میگه بابایی (منظورش اینه که بابا هم بیاد بوسش کنم)بعد همسرم که باشه هرکدوممونو که بوس کنه سریع میاد اون یکی رو هم بوس می‌کنه که ناراحت نشیم. وقتی هم که خیلی شلوغ می‌کنه میگم ازت ناراحت شدم سریع میاد خودمو یا دستمو بوس می‌کنه. مثلا ناخنمو لاکی چیزی میزنم یا طلا می ندازم هی می‌ره میاد ذوق می‌کنه میگه قشنگ😀 اصن آدم دلش میخواد واسشون غش کنه اون لحظه😍

وااااای پسر منو ندیدین اونم همینه😍😍😍😍 ولی بیشتر قربون صدقه باباش میره

پسرای منم اینجوری فکر کنم تا یه سنی همه ی بچه ها این رفتارو دارن

البته پسرا فکر کنم خیلی مامانی هستن یا پسر من اینجوره
اینقدر من بغل می‌کنه بوسم می‌کنه عاشقونه نگام می‌کنه که شوهرم اینکار نمیکنه😂😍😍

من دخترم وقتی میزنتم بعدش خیلی ناراحت میشه بوسم میکنه خو بهش میگم دوسم داری چرا میزنی منو🤣

عزیزم ربطی به دختر بودن نداره محبت و مهربونی ذاتی و تو شخصیتشونه پسر من یسرههه بپسم میکنه صبحا بلند میشه دستاش و باز میکنه باید برم بغلش من و ببوسه ناز کنه انگار اون بابای منه😍😍از بغلم رد شه محاله نازم نکنه .. بعضی وقتا میکه مامان عینک بردار بعد چشامو میبوسه.. غذایی که دپس داره بپزم موقع خوردنش میگه به به بعدا نازم میکنه یا بوسم میکنه.. یعنی نگم از مهربونی و روحیه پدرانش بمیرم براش🥰😍🥹🥹🥰😍

چ ربطي داره خب پسر منم دم ب دقيقه بوسم ميكنه😂😂

پسر من اینجوری 🤣🫶 بچه ها خیلی نازننن😍😢

پسر منم هر وقت میشینم یا دراز میکشم‌میاد بوسم میکنه

پسر منم همش مارو بوس میکنه

ربطی به جنسیت نداره
همه بچه ها همینن عزیزم

عزیزم دختر من امروز بهش داشت چرخ اسباب بازیشو راه میبرد زد به پای من گفتم اخ الین پامو بو کردی بعد سرم تو گوشی بود دیدم دراز کشید پامو بوس کرد فداش بشم 🥹🥹🥹😭😭😭❤️❤️❤️

لنا هم من دعواش میکنم بقلم میکنه بوس دورش بگردم

دختر منم خیلی بوسم میکنه مخصوصا اگه باباش باشه از قصد منو جلو باباش بوس میکنه ک باباش حسودی کنه بعد ریز ریز میخنده🤣😂

پسرمنم چپ میره راس میره میزنه فکمون میاره پایین
دخترم ولی خیلی بچگیش بامحبت بود

پسرمنم همش اینکارومیکنه خیلی احساساتیه ببینه ازش ناراحتم میادهی میگ مامان مامان هی ریزریزمیخنده وبوس میکنه

پسر منم همینجوره تازه سلام همه میکنه و بوس میفرسته براشون😅🥰

سوال های مرتبط