عزیزم بچت توی دوره اعتصاب شیرباهاش راه بیا یکم صبوری کن درست میشه
ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن و از تجربیات هم استفاده میکنیم
@Mehrsana_14044
جالبه همسن همیم
همسن همیم
بچهامون فکرکنم همسن هم باشن
بچه منم اینجور بود دکتر غذای کمکی رو شروع کرد الان ۵ماهش شده خیلی بهتر شده
واقعا میخوای شروع کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.