۵ پاسخ

عزیزم بچت توی دوره اعتصاب شیرباهاش راه بیا یکم صبوری کن درست میشه

ب این آیدی داخل روبیکا پیام بده بیا گروه ی دورهمی مامانایی ک بچه هامون آذر ماه بدنیا اومدن و از تجربیات هم استفاده میکنیم
@Mehrsana_14044

جالبه همسن همیم
همسن همیم
بچهامون فکرکنم همسن هم باشن

بچه منم اینجور بود دکتر غذای کمکی رو شروع کرد الان ۵ماهش شده خیلی بهتر شده

واقعا میخوای شروع کنی؟

سوال های مرتبط