۵ پاسخ

من وقتی دستشویی میرم واژنم خیلی تیر می‌کشه عفونتم ندارم تازه درمان شدم ولی نمیدونم‌چرا اینجوری میشم

فشار جنینه یوقت اومده پایین اگه میتونید شکم بند طبی استفاده کنید

اره منم همینممم

اره هی هرروز بگذره بدترم میشه😢

منم هستم ولی خییییلی کمه فعلا

سوال های مرتبط

مامان روژان مامان روژان روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی