لیمو با نمک خوردم؟ مشکلی نداره

۱۴ پاسخ

من سه ماهه اول با این ترکیب زنده بودم بخاطر تهوع

نه بابا ضرر نداره من تو آب یکم آب لیمو میریزم میخورم میگن واسه حالت تهوع خوبه من حالت تهوع زیاد دارم

با نون میخوری سیر میشدی خب

والا من زیاد خوردم نمک و لیمو ولی خب بازم نمک زیاد نخور

میخامممم😭

چرا باید با شکر میخوردی

مشکلش مغز خرابته

اگه فشارت بالاس نمکش ضرر داره
منم چند باری دوس داشتم ی چیز ترش بخورم لیموترش با نمک خوردم خیلی کیف میداد
دهنم آب افتاد😅

😑😑وااااااای میخام منم

مراقب فشارت باش

چرا خوردی خو وقتی مشکل داره ای بابا

خود لیمو روزی یک تا دوقاچ ضررنداره .
ولی نمک باعث فشار خون میشه .
اگرم خیلی کم بزنی مشکلی نداره

وی دهنم اب افتاد

چرا خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری