چجوری بفهم زخم دهانه رحم دارم یا نه؟؟

۱۱ پاسخ

معاینه باید بشی عزیزم

پاپ اسمیر و معاینه

دکتر باید ببینه اما یه سری علاعم هم داره یکیش درد هنگام رایچبطه دردی ک آخرش باشه و لکه بینی یا خونریزی بعد رابطه

اگه زیاد عفونت داشته باشی میزنه زخم میکنه

معاینه توسط کاربلد
و پاپ اسمیر

من داشتم هیچ علامتی نداشتم تا سر سرکلاژم دکترم فهمید گفت بعد زایمانت بیا پیشم رفتم معاینه آمینودیسک گذاشت دو جلسه خوب شدم
خیلی راحت بود

اگ خیلی باشه زخمه خونریزی هم ممکنه

من داشتم عزیزم هم ک باردار نمیشدم دکتر گف بخاطر زخمته،هم تو رابطه درد داشتم زیاد،رفتم معاینه شدم گف زخمه دهانه رحمت دارو و پماد اینا داد اوکی شد❤️

اول معاینه ولی یه علائمهایی هم داره موقع نزدیکی درد داری و ممکنه خونریزی هم داشته باشی

دکتر باید معاینه کنه

معاینه و پاپ اسمیر باید بری

سوال های مرتبط