۱۷ پاسخ

اگه نره هم نباید نگران باشی ۴ دیت و پا جزو تکامل نیست

من هیچ تمرینی باهاش نکردم عزیزم چون تو ذات بچه هست الان یه چند روزیه کم کم داره میره

زیر شکمش بگیر حالت ۴دست و پا ببرش خودش یاد میگیره

پسرمن 11ماهگی چهاردست پا رفت

دخترمنم از۶ ماهگی سینه خیزمیره هنوزم همونه فقط سرعتش تغییرکرده

ممکنه بره شایدم مستقیم راه بره

پسر من راس ۱۱ ماهگی چهاردست و پا رفت

من از ۴ ماهگی با بچم تمرین راه رفتن میکردم هم بچم پاهاش خداروشکر سالمه هم نه ماهگی راه رفت

عزیزم بعضی بچه ها یهوراه میرن چهاردست وپانمیرن

عزیزم پسر من اصلا سینه خیز نرفت ولی یک سالگی ی دفع چهاردست و پا رفت ولی دو با سه بار خودم باهاش کار کردم

نگران نباش پسر منم اینطور بود همه میگفتن چهار دست پاام قدرتش نداره بره الان خودش چهار دست وپا میره هیچ خودش میگیره از دیوار راه هم میره

آره امید داشته باش
دختر من از ۱۰ ماهگی رفت
قبلش سینه خیز میرفت اونم سریع

دیر انجام نداد اما بله من هرروز باهاش تمرین میکردم
اخه فک کنم بعضی بچه ها کلا چهار دست و پارو نادیده می‌گیرند و مستقیم از سینه خیز وارد مرحله ایستادن میشن

ممکنه یهو راه بره بچت

پسر من هیچکدوم نمیره

عزیزم بعضی بچه ها اصلا چهار دست و پا نمیرن نگران نباش

پسر من چهاردست و پا میره ولی خیلی کامل ن

سوال های مرتبط