منم اینجوریم
طبیعیه
یک مدت اینجوری هستی
من تو هفته ی شما اصلا نمیتونستم ادرارم رو کنترل کنم
با کوچکترین عطسه و سرفه میریخت
شبها همش دستشویی
و سنگین و کلافه بودم
بعد یکی دو هفته رفع شد
بنظرم بیشتر بخاطر سنگینی معدس.
من هرازگاهی ایطورم.
بعضی اوقات انقد حس سبکی دارم یادم میره باردارم بعضی اوقات انگار میخوام زایمان کنم انقد سنگینم😂
منم حس سنگینی دارم از همین الان مخصوصا این پهلو اون پهلو کردن عذابه
تنها نیستی عزیزم منم همینطورم
خدا به دادمون برسه ماه های آخر
از پزشکتون بپرسید اگه لازمه کمربند بارداری ببندید ، خیلی راه رفتن رو بهتر میکنه.
منم پنگوئنی راه میرم بلد شدن نشستن برام سخته
وای منمممم
صبوری کن که ماه های هفت به بعد خیلی سختتره
طبیعیه عزیزم من وقتی نشستم یا دراز کشیدم دیگه نمیتونم تکون بخورم یا بلند شم
وقتی هم سرپا باشم یکم بهترم ولی خیلی زود خسته میشم
منم خیلی احساس سنگینی میکنم اصلا راه رفتنمم سخت شده 🤕
احتمالا بخاطر سنگینی معده هست نه رحم
منو چی میگی از الان معدم انگار میخواد بترکه با این دو کیلو کم کردم بازم حس سنگینی میکنم هیچیم نمیتونم بخورم
نی نیت دختره؟
فکر کردم فقط من این جوریم ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.