۴ پاسخ

دوران نوزادى باهر سرفه اى بايد به پزشك مراجعه بشه، حتما ببر دكتر ببينه، پسر منم از يك ماهكى سرفه داشت همش ميكَفتن براى رفلاكسشه ولى در واقع عفونت ريه داشت و ١٥ روز بسترى بود و هنوز
اثار سرفه رو داره

حتما دکترببر عزیزم

من بردم گفت از رفلاکسه ولی قطره بینی گاهی میندازم براش

دکتر واسه سرفه های دخترم گفت از رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی