خانما ترشح خیلی زیاد طبیعیه؟؟

۱ پاسخ

اگر بو و رنگ نداسته باشه اره.من در حدی ترشح داشتم احساس میکردم شلوارم نم میگرفت.رنگش کرم و شیری باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان 🩵کارن🩵 مامان 🩵کارن🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته دوازدهم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری