سلام ترشح زیاد بدون بو طبیعیه؟

۳ پاسخ

ترشح اگه ابکی نباشه اوکیه

ببخشید میپرسم. منم مثل شما
از شما کرم رنگ یا زرد هستش؟؟؟
من پماد هم مصرف کردم ولی فرقی نکرد

اره گلم همه دارن

سوال های مرتبط

مامان سامیارپارساآیسا مامان سامیارپارساآیسا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد