۴ پاسخ

اره مال معاینه است چون تو۱سانت لکه بینی نمیگیری

اره لکه بینی تا سه روز بعد معاینه طبیعیه

بله

احتمالش هست
اگر تکرار شد و بیشتر شد احتمالا دردات کم کم شروع میشه

سوال های مرتبط