عه؟پس چرابچه های من به چیزی علاقه ندارن.چی هست؟
دختربزرگه من چهارسالشه صبح تاشب باب اسفنجی وای یعنی متنفرم همش اون شعرش روهم میخونه اینم دادمیزنه باب اسفنجی ریختیم فلش
یعنی من حفظم
خودش به مرور از سرش میوفته
دختر منم عاشق کوکوملون😂
منم چیکار کنم ماشا یادش بره😕 از صبح تا شبم بزاری باز کمشه
رادمانم تابستونی قفلی بود رو اونا .
تو گوشی پر بود از برنامه کوکوملی
بهخدا حفظشون بودم دیگه .
بهمرور خودش یادش میره
چی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.