۲ پاسخ

تنبلی نداری آزمایش خب هورمونی هست ک تقریبا خوبن

منم 19اسفند پریود شدم دیگه نشدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه قندی مامان جوجه قندی هفته سی‌ودوم بارداری