تا چندماهگی باید اروغ بگیریم

۴ پاسخ

تا وقتی ک بشینه خودش آروغ میزنه

تا وقتی خودش بشینه

میگن تا شیش ماهگی ولی بنظرم از الان کم کم عادتش بده که نگیری🫤🤦🏼‍♀️

میگن تا شبش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دخترگلم مامان دخترگلم ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانوم🩷 مامان پناه خانوم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی
مامان ململ مامان ململ ۵ ماهگی
مامان حامی مامان🐥 مامان حامی مامان🐥 ۹ ماهگی