فرزند پروری پوشاک

تصویر
۲۱ پاسخ

ماهم قبلی مون اینطوری بود اتگار تومدرسه شبانه روزی یودیم به همه چی مون کارداشت روانی شده بودیم
الان خداروشکر جابجاشدیم صاحب خونه هم پیش مونه خبلی هم باهم خوبیمم

اوایل سرش از پنجره مینداخت میگفت کجا بودین تا این وقت یا رفتنی میگفت کجا میرید مام بدون جواب در میکوبیدیم میرفتیم ( اشنامون بود ) بعد چند بار شوهرم گفت به تو چه باید به تو جواب پس بدیم ؟؟؟ دیگه هییییچ نپرسید ۴ سالم زندگی کردیم خیلی ام راضی بودیم ازشون فقط یه مقدار فضول بود😂😂 انقدرم دلم براشون تنگ شده

تننم.

اگه سرو صدایی نداشتین که باعث آزار بشه به اون ربطی نداره
بعدم همین اول کاری رو نده بهش بار اول که اومد گیر داد اگه ذره ای کم آوردی جلوش بدون دیگه تا آخر همینه

سروصدا کردین تو راه پله؟

نه عزیزم اما منظورش اینه دیروقت رفت و امدتون اونا رو اذیت کرده در کل با صاحب خونه یجا بودن خیلی سسسسسسسخته

نهههه چ ربطی داره چند ساله تو یه خونه ایم صاحبخونه هم همسایمونه هنوز ذره ای گیر نداده

😭😭خدالعنت کنه صاحبخونه تازه به دوران رسیده رو
وای ینی دوساله ازدسش هرمریضی گرفتم انقدرکه بهمون استرس میده سرکوچک ترین مساله ای میادجلودرینی وقتی درشون بازمیشه استرس تپش قلب میگرم که نکنه میخوادبیادجلودربرای اعتراض
یه روزماتازه اومده بودیم تواین خراب شده ساعت ۱۲شب یدفعه گوشی شوهرزنگ خوردصاحبخونه عوضی به ماتهمت زدکه شمادرکوچه روبازگزاشتین دقت کن نمیپرسیدکه ایاشمابازگزاشتین مارومحکوم میکردکه کارماست درصورتی که اون روزمن اصلاااازخونه بیرون نرفتم شوهرمم اصلاکلیددرپایینونداره همیشه باریمووت کرکره پارکینگوبازمیکنه بعدمعلوم شدکارپسرخرش بوده من تاعمردارمم ایناروحلال نمیکنم

ما هم با صابخونه یه اپارتمانیم ولی کاری نداره یعنی حق ندارد دخالت کنه به کسی چه ربطی داره از اپل بهش بگین به شما چه ربطی داره ما چه ساعت میریم میایم

اگه سر صدایی ندارید واسه رفت و آمدتون حق نداره این حرفو بزنه
ولی من باشم بهش میگم به شما ربطی داره ساعت رفت و آمد ما
بهدم مگه خونه مفتی دادی دست ما هر ساعت بخوام میرم و میام

وا نه

خیر! چه گیری

وا مگه سگ نگهبان‌ه

بهش بگو به شما مربوط نیست

چه بد

مگه بزرگترتونه!چه ربطی داره بهش اصن
از اول رو ندین بهش که بعد بیشتر فوضولی میکنه

ما صاحبخونه داشتیم
همیشه آقاهه کسی میومد خونمون اگه میدیدش میپرسید که کی هستی ماهم واسمون مهم نبود 🫢😁
اما صاحبخونه خیلی خوبی بودن ...

گهواره آزاد شده؟؟

خیایییی وحشتنکه با صاحبخونه ی جا بودن

وا بگ چرا در میاید به صاحب خونه چ ربطی دارخ

واااااا نه😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی جان مامان امیرعلی جان ۲ سالگی
مامان امیرعلی جان مامان امیرعلی جان ۲ سالگی
مامان امیرعلی جان مامان امیرعلی جان ۲ سالگی
مامان امیرعلی جان مامان امیرعلی جان ۲ سالگی