تازمانی ک بخیه داری درد داری
دردت زمان بلند شدن و راه رفتنه بیشتر...
من تجربه جفت زایمان هارو دارم ب نظرم سزارین با تموم دردهاش بهتر از طبیعیه حداقل دردش با شیاف کنترل میشه...البته ک بدن هر شخص متفاوته
چت روز دیگه خیلی بهتر میشین
من سر اولی قرار بود سز بشم ولی کیسه آبم پاره شد و طبیعی زایمان کردم ۳۵ هفته
بدون هیچ دردی از قبل و باز شدن رحم ، با امپول فشار و سرم و انگولک کردن پرستارا دردام شروع شد ک خیلی زباد بود ولی بازم خداروشکر میکنم ک طبیعی بود
سزارین خیلی سخته بنظرم
من الان بستری شدم ای سیو زایشگاه بنظرم بدترین انتخابه
همشون سزارینین یا بدجور درد دارن یا عفونت کرده جای بخیشون
یک دهم درد طبیعی ام نیست
پمپ درد بگیر بعدم شیاف بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.