۶ پاسخ

اگه کش نیوفته رو بخیه اشکال نداره

من همیشه ماکسی یاساحلی بدون شلوارپوشیدم بهتره

شلوار گشاد شال بدوز بپوش

من نشدم چون اصن کشش روی قسمت بخیه ها نمیفته ک

سعی کن یچی بپوشی ک نخوره ب شکمت عفونت نکنه

نه من‌ک نشدم

سوال های مرتبط

مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی