همسایه ما به مدیر ساختمون گفت صدای بدو بدو بچه تون مارو اذیت میکنه منم ب شوهرم گفتم اصلا کاری ب هرکاری برای من انجام ندادی ندارم باید از حق بچه ی بی زبون دفاع کنی رفت پیش طبقه پایینی در حضور مدیر ساختمون کاملا شستش گذاشتش کنار ،من خیلی رعایت میکنم تذکر میدم اما نمیتونم دهن بچه رو ببندم یا دست و پاشو واقعا بدترین ظلم بشریت اپارتمان نشینی بود
ارامش حق همه س ما بجه دارا باید یا خونه ویلایی اجاره کنیم یا طبقه همکف که هم خودمون و بچمون راحت باشیم هم دیگران من از وقتی ک دخترم ۲ ساله شده رفتم طبقه همکف نشستم تا کسی اذیت نشه
ما طبقه اولیم
راحتیم.
وانیاازصبح تا شب بپر و برو و بیا.
من خودم لخاطره وانیا طبقه اول گرفتم خونه بچه راحت باشه
وای دقیقااا انگار سوال منو نوشتی خدایی من پسرم خیلی میدوعه یه بار به من گفت پاشو به ستون ببند منم پسرمو پاشو بچه بود میبستم گفتم اصلا همچین کاری نمیشه مگه اسیر یا حیوونه حق میدم اونم اذیت میشن مننم اخه بچه دوساله رو چجور بشونم صبح تا شب بیرونم میبرمش ولی خب اخرش که چه فقط،تنها کاری که کردم ظهرا ساعت ۲تا ۴ وشب هم ساعت ۱۱به بعد نمیزارم بدوعه حتی ظهر نمیخوابونمش که شب زود بخوابه
بخاطر همینه از آپارتمان بدم میاد .
بعضیا دیگه واقعا رعایت نمیکنن همسایه بالایی ما حالا با بودو بودو کردنش کاری ندارم ساعت ۳ ظهر ک ما خوابیم میاد جاروبرقی میکشی صداش زیاد میاد ک میکشه رو سرامیک و گوشه دیوار
به نظر من کسی که توی اپارتمان هست باید تا حدی تحمل سر و صدا داشته باشه
طبقه بالایی ما حتی ساعت ۲ شب مبل هاشو جابجا میکنه و خیلی سر و صدا دارن ولی من چیزی نگفتم بهشون
در عوض طبقه پایینی یه بار اومد گفت بچتون خیلی میدوه
در صورتی که پسر من هنوز راه نیفتاده بود اون موقع
شوهرم بخاطر همین مسائل اصلا راضی به آپارتمان نشینی نیست ۴ ساله عروسی کردیم خونه ویلایی میگیره میگه راحت باشیم با مردم سرو کله نزنیم
من همسایه پایینیمون جدید اومده یکی دوباره اومد بالا بهم گفت بار اول با لبخند واینا ردش کردم بار دوم جدی بهش گفتم کاری از دستم برنمیاد بچه کوچیکه😶🌫️
رفت به مدیر ساختمون گف اونم بهش گف بچه کوچیک بدو بدو میکنه دیگه عادیه مثلا باید چیکارش کنن؟😗 خلاصه فعلا ازش خبری نیس
من بخاطر همین مسائل طبقه اول گرفتم
خیلی دوس داشتم طبقه آخر باشه ولی بخاطر پسرم نگرفتم اینقد هم بدو بدو میکنه بپر بپر میکنه حداقل کسی اذیت نمیشه
من فقط توصیه میکنم وقت خواب بچه رو تنظیم کنید حداقل نصف شب و ظهر مردم رو اذیت نکنه من یه همسایه داشتم دوسال ما رو اسیر کرد هر شب هرشب تا یک و دو نصف شب بدو بدو میکردن بعد میگرفتن میخوابیدند تا ۱۱ ۱۲ ظهر .ظهر که زمان استراحت هست باز شروع میکردن تا ۶،۷عصر دوباره عصر یکممیخوابیدند که برا شب آماده بشن ما رو اذیت کنند من فقط یه بار اعتراض کردم ولی خیلی بد بود خیلی یه بار اون مادر عصر نمیخوابوند شب سرموقع بچه اش میخوایید همه چی حل میشد یه بار تا لنگه ظهر نمیخوابیدن و بچه رو بیدار میکرد و گریه هاش رو تحمل میکرد خوابش تنطیم میشد
حالا بچهشمادوساله اس همسایه بالای ما بچه هاش ۱۲ و۶ هستن اینقد بدوبدومیکنن یه شب ساعت ۱۱ونیم اینقد سروصدا داشتن شوهرم رفت بالا میگفت فوتبال بازی میکردن اصلا رعایت نمیکنن
ما همسایه پایین میگف بچت بدو بدو میکنه با زمین فوتبال اشتباه گرفته گفتم حیوون که نیس دست و پاشو ببندم بندازمش قفس بچه سه ساله راه نره که تو اذیت میشی گف نه بشین باهاش منچ بازی کن بازی نشستنی گفتم این بچه منچ میفهمه چیه گف پس بچت مشکل داره که نمیفهمه گفتم تو مشکل داری که از بچه سه ساله این توقع رو داری دیگه انقد زنگ زد به صاحب خونمون که سر سال رفتیم ازون خونه گفتم هر جا برم فقط طبقه اول خونه میگیرم بدم میاد کسی بیاد در خونم هی تذکر بده
وای خدا دقیقا منم این مدل دارم ماشالله پسرمن یک وزه ی هستش اینقد شیطون دست هرچی شیطون ازپشت بسته.همسایمون همش اعتراض میکنه.اصلا درک ندارن بابا بچه مگ متوجه کارش میشه هرچیم میگم بدتر میشه خودم زیاد سخت نمیگیرم دیگه شوهرم خیلی حساس شده ازبس ک مرده ب شوهر گفته بچت خیلی بدو بدو میکنه سروصدا میکنه
بچهست دیگه نمیشه توجیهش کرد به همسایه بگید ببخشید ولی شما وقتی بچههاتون کوچیک بودن میزدینشون که آروم باشند
من من من
شوهرم برعکس میاد مارا دعوامیکنه بخاطر این دویدن ها دعوا راه میندازه طرفداری همسایه رو میکنه
ما طبقه ۵ هستیم . الوین دنیا اومدنی طبقه ۴ خیلی اذیت شد اتقد که الوین گریه میکرد بخاطر کولیک. حدود ۶ ماهه رفتن خیلی ادمای خوبی بودن و اصلا اعتراض نکردن و من هر بار دیدم معذرت خواهی کردم. الانم خالیه خدا رو شکر کسی نگرفته خونه رو چون مالک گرون گذاشته. فعلا راحتم. پسر من که اصلا حرف گوش نمیده.
بچمم تاراه میره شوهرم گیرمیده چراتندراه رفتی دائم تذکرمیده یواش حرف بزن ندو به درنخور وای ینی اسیرشدیم همش بچه روبه لج میندازه که اگه یبارم بچه نفهمه بدوبدوکنه انقدرمیگه نکن که بچه رولج میندازه هی تکرارمیکنه
واسه شماکه خوبه باز خوبه مابخاطرجنگ یه مدت توپذیرایی میخوابیدیم بعدساعت۵ونیم گوشی شوهرم واسه رفتن به سرکارزنگ میخوردبعدطبقه پایینیه گفته بودصدای زنگ وویبره گوشی ماروازخواب بیدارمیکنه به شوهرم گفتم میگفتی ازین سری میگم بهمون الهام بشه ساعت ۵ونیمه پاشوبروسرکار
نه واقعا خدا از همسایه پایینی ما راضی باشه خیلی ساکتن یه بارم هیچی نگفتن خونه ما با وجود دختر من پر سر و صداست ولی اصلا نشده یه بار تذکر بدن من خودم خجالت میکشم واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.