۶ پاسخ

بیمارستان دولتی بااتاق وی ای پی ۶و۷تومن شد

الان بیرون یه جیش بخوای بری باید هزینه بدی خواهر چه برسه به زایمان😂

بستگی به دکتر داره و بیمارستان،بعضی دکترا زیر میزی نمیگیرن

بله دکتر زیر میزی میگیره بیمارستان دولتی هم 2500

بیمارستان دولتی من پرسیدم گفت ۶ تومن اینا میشه البته با دفترچه تامین

سزارین اورژانسی عمم شد دکتر هزینه ای نکرفت و بیمارستانم دولتی بود مبلغ خیلی پایینی گرفت ازش

سوال های مرتبط