بیمارستان دولتی بااتاق وی ای پی ۶و۷تومن شد
الان بیرون یه جیش بخوای بری باید هزینه بدی خواهر چه برسه به زایمان😂
بستگی به دکتر داره و بیمارستان،بعضی دکترا زیر میزی نمیگیرن
بله دکتر زیر میزی میگیره بیمارستان دولتی هم 2500
بیمارستان دولتی من پرسیدم گفت ۶ تومن اینا میشه البته با دفترچه تامین
سزارین اورژانسی عمم شد دکتر هزینه ای نکرفت و بیمارستانم دولتی بود مبلغ خیلی پایینی گرفت ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.