۱۰ پاسخ

ببین دکتر پسر من گف استا بده
زیر ۳۸نیم رو هم پاشویه نکن گف بدترررر میکنی تبش رو


لباسش کم کن
خونرو خنک کن
تا ۴ساعت هم مجدد استا نده

گلاب بزن به کف پاهاش

بچه منم دیشب احساس کردم گرمه بدنش خوابید الان بیدار شد با ناله باز احساس کردم گرمه بدنش تب سنج زدم دیدم 37رو 3هستش چرا آخه بی دلیل
هیچ علائمه دیگه ای هم نداره

پیاز خوبه

پارکیدا چقدر میدی خواب آور هم هست

امشب چرا یهو تب کردن همه
مال‌منم تب کرده🤦‍♀️

پاشویه به درد بچه این سنی نمیخوره ، دستمال با آب ولرم خیس کن بزار چند دقیقه روی رون هاش زود میاد پایین

پوشک و ببند . جیکار ب پوشکش داری😂

پیاز حلقه کن بزار کف پاهاش جوراب بپوشون

پیاز هم پایین میاره تبشو

سوال های مرتبط