۳ پاسخ

عزیزم اگر تبش نیومد پایین ببر دکتر شاید جاییش عفونت داره

لباساشو کم کن. خونه خنک باشع(سرد نباشه ، گرم هم نباشع) بغلش نکن ، تو بغل بیشتر تب میکنن خطرناکه.‌گرمای بدن خودتم اضافه میشه، مرتب تب بر بده(شیاف یا استانینوفن و...)
یه پارچه رو با آب ولرم بشور بزار روی کشاله رانش.
آب ولرم باشه ها.‌ با آب سرد نه. اگه با آب سرد بزاری شروع میکنه به لرز کردن. بدون تب بر هم نباید پارچه بزاری، بازم لرز میکنه

ایبوپروفن بده نصف وزنش شیاف خوب نیس

سوال های مرتبط