من هفته های پایینم شنیدم حتی. فک کنم یکی بود تو گهواره میگفت هفته 14 یا 16 بود. واسه من دو دور پیچیده بود، هفته 33،دیروز رفتم سونو مجدد چک کنم خداروشکر گفت یک دورش باز شده و گفت یک دور خیلی خلی عادیه اصلا نگران نباش. فقط ب پهلوی چپ بخواب بهتره
من تقریبا۳۰هفته بودم سونو رشد رفتم گفت یه دور پیچیده
تو نشستن و برخاستن خیلی احتیاط میکنم و پهلو به پهلو بشم میشینم بعد پهلو ب پهلو میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.