پسر من ۱۱ کیلوعه
غذاشم خوبه ولی وزن نمیگیره
عزیزم بچت ۲۹۰۰ بدنیا اومده داره طبق نمودار خودش جلو میره دگه خیلیم عالبه
بعدش کی گفته باید ۱۴ ۱۵ باشه اخه
هیچ بایدی برای بچه وجود نداره اذیتش نکن
دوسالگی میشه وزن تولد ضربدر ۴ که خداروشکر خوبه
پسر من تو ۳۶ هفته ۴ کیلو بود الان به زور ۱۴ کیلوام نیست
کی گفته باید 14
15 باشن؟؟؟ اخه دختر منم 12 خورده ای هست الان
واقعاطبیعیه بااین تحرکایی ک دارن اونقدر هم وزن نگیرن
وزنش نرماله رو نموداره پسر منم ۲۸۰۰ به دنیا اومد الان ۱۲ کیلو رو نموداره گفت مشکلی نیست ولی بیشتر بشه بهتره
پسر من دوازدهه😩🤦🏼♀️
پسره منم به دنیا اومد۳۷۰۰بود الان ۱۵کیلوعه
ببر متخصص
ویتامین میده وزن بگیره
دختر من با وزن تولد۳۹۰۰، الان ک ۲سال و۷ماهشه ۱۴کیلو
والا بچه منم با وزن تولد 3200،الان 12
وزنش چقدره؟ وزن تولدش چند بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.