۳ پاسخ

سلام من‌ دخترمو ۵ ماهگی بردم دکتر گفت سوپ و فرنی براش شروع کن

بسم الله کن شروع کن مامان قشنگ
از یه وعده شروع کن و حجم کم بهش فشار نیار بزار با عشق بخوره
کم کم هم تعداد وعده ها بیشتر میشه هم حجم غذا
شخصا با فرنی شروع کردم و هنوزم دارم تست سه روزه میگیرم از هر چی ک بهش میدم
شما تحقیق کن شاید بخوای از یه روش دیگه کمکیشو شروع کنی
اما زودتر تصمیم بگیر و شروع کن که انشالله بدغذا نشه

از الان شروع کن که یاد بگیره

سوال های مرتبط