احتمالا خشکی واژن داری
من همیجور بودم درد و سوزش داشتم
دکتر بهم ویتامین Dداد گفت روزی یکی بخور
خوب شدم
عزیزم اوزخم داری مال اونه هم دردرابطه هم واژن
براهنگام رابطه هم خشکی واژن داری ژل لوبیرکانت برپایه اب بگیرید
اگه عفونت واژن درمان نشه خدایی نکرده میشه زخم واژن حتماحتمابرودکتر
دارومخصوص میده سردوسه روزبهترمیشی یوقت داروسرخوداستفاده نکنی
سعی کن معاشقه کنی قبل رابطه خیلی تاثیر داره
گلم وقتی سوزش داری نزدیکی نبایدانجام بدین شایدازهمسرت ب شمامنتقل شده خودت تنهادارواستفاده کنی کافی نیست ب پزشکت بگوداروهم خودت بخوری هم همسرت
مترونیدازول ۲۵۰ هر ۸ ساعت یکی.
سفکسیم ۴۰۰ روزی یکی
احتمالا عفونت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.