یک ربعی میشه خوردمش حالمم بد نشده هنوز مزه آب قند میده ..

تصویر
۷ پاسخ

چه بامزه منم دقیقا امروز این آزمایش و دادم عکسشم گذاشتم😅

منم حدودا ۴۵دقیقه پیش خوردمش🥴

برای چی هست؟

یکساعت اول رو رد کنی بقیه اش هیچی نمیشع

من مزشو دوست داشتم حالمم بد نشد😂

یکم اب بخور مزه دهنت عوض میشه
برو جلو کولر ماشین بخاب

اب میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان لیـانا🫀 مامان لیـانا🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آندیا کوچولو مامان آندیا کوچولو ۸ ماهگی