مگه نمودار و ندیدی؟
زیاده
نه اضافه وزن داره
یکم زیاده
ب نظرم زیادم هست 😂😂😂😂
خودت چی فکر میکنی؟؟؟؟؟
چی بهش میدی ویتامین اینا خیلی خوبه ک؟
وزنش خوبه وزیاده ،خداروشکرکن عزیزم،پسرمن یک وسال ویک ماهش هست ۹کیلو ۷۵قدش هس ریزه مونده
😐عالیه خداروشکر از نرمال بالاتر
عالیههههه چی بهش میدی برا قد بلندیش
خیلی خوبه عزیزم من دخترموزنش ۹۵۰۰ بود قدش ۷۶خودت حساب کن نرماله یا ن😂
عالیه
نرمال روبه بالا
دیگه از این بهتر؟
عالیه عزیزم
عالیه چرا نرمال نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.