۹ پاسخ

خیر عادت کنه خیلی بده همه جا باید دنبالت باشه وگرنه جیش نمیکنه بودنش بدتر از نبودش بزار یاد بگیر بشینه کنار سنگ کم کم رو سنگ

خیر.

ن من نخریدم😌

من برا دخترم خریدم تا چهار سالگی رو اون کارشو میکرد دیگ گوشه توالت بود الان پسرم نمیشینه روش همونجا کنار سنگ میشینه

من خریدم اصلا روش نمیشینه
محض احتیاط براش خریدم ولی اصرارم نکردم که حتما بشینه برادرزاده م تا ۴،۵ سالگی عادت کرده بود رو اون بشینه همه جا با خودشون میبردن قصریشو
به نظرم عادتش بده رو دستشویی بشینه

بستگی ب علاقه بچه داره
من خریدم چون دویت داشن الانم فقط روی اون کارشو میکنه

واسه من اصلا استفاده نشد

من ک خریدک استفاده نکرد 🥲

ن بعد بچه بهش عادت کنه میتونی همجاببری مگه

سوال های مرتبط

مامان رادوین👶🏻 مامان رادوین👶🏻 ۲ سالگی