هفته چند بارداری هسی رو اولی هم ویارنداشتی
خوش به حالت منکه کلا حالم از لواشک ترش بهم میخوره حتی دوغ گازداری که عاشقش بودمو دیگه نمیتونم بخورم
غذایی که تو خونه میپزم نمیتونم لب بزنم بهش
دیروز از صبح گشنه مونده بودم هرچی میخوردم اوق میزدم خدا کمکم کنه فقط
من الان فقط چیز شور میخورم مثل خیارشور اونم نه زیاد
منم باردار بودم هیچیییی دلم نمیخواست تا آخرش هم همینجوری بود😂
من خودمم همینم. از اول بارداریم فقط ۳ ۴ بار هوس فلافل و پیتزا کردم. ولی بغیر از این ۳ ۴ بار، هیچ ویار دیگه ای نداشتم و ندارم خدا رو شکر. مامانم و خاله هام و حاجی مامانمم دقیقا همینطوری بودن تو بارداریاشون. ۹ ماه بارداری رو تجربه میکردن، بدون هیچ ویاری ☺
ازمن ۹هفته شروع شد دارم میمیرم ازحالت تهوع کاش زودتموم بشه این حالت
ماه اخر شروع میشع
منم تو هفته شما همین حالو داشتم
من هوس همون لواشکم نمیکنم . کلا انگار باردار نیستم
نداری خوشحال باش
من که هیچی :))
زوده هنوزکم کم شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.