درد انچنانی نداری و شیافمیزارن خودشون
اره اگه بزنی خیلی خوبه عالی میشه .مسکن من خیلی دیر عملکرد
بیمارستان خودش شیاف میده دوتا با هم بزاری خوب میشی
راستی میگی شیافم اجازه نمیدن تند تند بزنی من ندیدم گیر بدن من استفاده نکردم ولی بغل دستیام هر وقت میرفتن سرویس شیافم میبردن اصلا هیچ پرستاری نمیومد بگه اقا شیاف گذاشتی نذاشتی کاری ندارن فقط با خودت ببر چون اگه بهشون بگی بده شاید ندن
اونا خودشون اینقد بهت مسکن و شیاف میزنن که درد نداری نگران نباش عزیزم
اصلا سزارین درد نداره که 😐چرا وحشت داری ؟
من چون سزارینم یهویی شد نشد مشاوره بیهوشی بگیرم که بگم برام پمپ درد وصل کنن و از اینجور حرفا ن پمپ درد داشتم ن شیاف استفاده کردم اصلا دردی نیست فقط هر چی باشه اونجات زخم مثل این که انگشتت رو با چاقو بریدی میسوزه سوزش داره اونم زمانی که میخوای پای راستت رو بذاری زمین ینی گره اخر به دکترمم گفتم گفت چون اون بخیه اخر رو زیاد میکشیم برا همینه
داخل اتاق عمل هم من همش به دستیار بیهوشی میگفتم پمپ درد ندارم میترسم درد بکشم گفت نترس هر چی باشه ظالم که نیستیم نمیذاریم درد بکشی ولی خب تو آی سیو پرستاره شرح حال میداد برای شیفت بعدی گفت تا الان مسکن نگرفته اونم گفت خا حالا یه شیاف بهش بدید 😅 من نیاز نداشتم ولی خب شیاف برام گذاشتن اصلا نترس و وحشت نداشته باش چیزی نیست
سزارین درد خاصی نداره اصلا
همش بستگی به مهارت دکتر و پرسنل بیمارستان داره
بعدشمبدون اجازه ی دکتر دارویی مصرف کنی به ضرر خودته
همون شیاف ببر با خودت اگه درد داشتی دوتا پشت سر هم بزن
هر ۴ یا ۳ ساعت میتونی
خودشونم آمپول ضد درد میزنن برات
انشالله به سلامتی فارغ شی عزیزم🩵
دردش اونقدر نیست ک نشه تحمل کرد فکرت و درگیر نکن
به نظرم اگه خوب بود توبیمارستان میزدن دیگه چه کاریه
هم پمپ درد بگیر هم خودتم شیاف ببر ببین دردت صفرر میشه
چرا پمپ درد نمیگیری راحت؟
شیافش که سریعتر عمل میکنه بگیر ببر با خودت البته خودشونم میزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.