منم اجباریم و دکتر گفت دستمزدشو جدا میگیره.
بله اگر بخای دکترت بیاد بالا سرت امسال ۱۵تومن میگیرن
مگه بری بیمارستان دولتی زایمان کنی
اگه بری بیمارستان مد نظرت همون دکتر شیفت عملت میکنه
یا یه دکتر خوب تویه بیمارستانی ک میخوایی بری پیدا میکنی روز هایی که اون هست میری عملت میکنه
دکتر خودم گفت بیام 15تومن میگیره تامین اجتماعی میخوام سزارین بشم بچم بریچ
الان اکثران پول میگیرن چ اختیاری چ اجباری
اره دکتر خودت باید پول بدی بیمارستان هم دکتر پول میگیره ولی ازاین کمتر
دکتری که زیرمیزی میگیره براش فرقی نداره زایمان چندمی اجباری یا اختیاری
اکثر دکتر ها میگیرند چه اجباری چه اختیاری از ما که گرفتند برای روز عمل
فک کنم اگه بخواین دکتر خودتون باشه باید پول بدین
وگرنه دکتر شیفت نه دیگه
بستگی به دکتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.